800 מיליון לירושלים • נתניהו: "מציון תצא תוכנה"

    "אנחנו מפתחים את ירושלים, בונים אותה. היום אנחנו בעצם מקדמים תוספת לתוכנית היובל בסך 850 מיליון שקל, זה כמעט מיליארד שקל שאנחנו משקיעים בפיתוחה של ירושלים, בטכנולוגיה, בחברות. ירושלים משנה את פניה. יש כאן התפתחות טכנולוגית מעניינת. מציון תצא תורה - והיא יוצאת מישיבות; מציון תצא תוכנה - והיא יוצאת מהחברות החדשות שאנחנו מטפחים אותן".
    איתי גדסי 2 Comment on 800 מיליון לירושלים • נתניהו: "מציון תצא תוכנה"

    הממשלה התכנסה הבוקר לישיבה חגיגית באתר עין לבן לרגל יום ירושלים • הממשלה אישרה שורה של החלטות לקידום ירושלים • תשקיע 800 מיליון ש"ח והעירייה תקצה 50 מיליון ש"ח נוספים

    צילום: קובי גדעון / לע"מ
    "אנחנו מפתחים את ירושלים, בונים אותה. היום אנחנו בעצם מקדמים תוספת לתוכנית היובל בסך 850 מיליון שקל, זה כמעט מיליארד שקל שאנחנו משקיעים בפיתוחה של ירושלים, בטכנולוגיה, בחברות. ירושלים משנה את פניה. יש כאן התפתחות טכנולוגית מעניינת. מציון תצא תורה - והיא יוצאת מישיבות; מציון תצא תוכנה - והיא יוצאת מהחברות החדשות שאנחנו מטפחים אותן".
    17:44
    07.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד מבית חאנון: הושמדה מנהרה שהגיע כמעט עד לגדר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה התכנסה הבוקר לישיבה חגיגית באתר עין לבן (גן לאומי "נחל רפאים"), לרגל יום ירושלים. הממשלה אישרה שורה של החלטות לקידום ירושלים. תכנית היובל היא תכנית חומש לפיתוח כלכלי של הבירה. הממשלה תשקיע 800 מלש"ח והעירייה תקצה 50 מלש"ח נוספים, לחיזוק מנועי צמיחה בירושלים, שעיקרן חמישה תחומים: תיירות-  חיזוק וביסוס מעמדה של ירושלים כבירת תיירות בינלאומית בהשקעה תקציבית של 137 מלש"ח.  במסגרת זו יופעלו, בין השאר, תכניות למיתוגה של ירושלים כבירת תיירות ביעדים נבחרים בעולם;  תכניות למשיכת כנסים בינלאומיים לעיר; ותכניות לפיתוח תשתיות תיירות ומוצרי עוגן תיירותיים בבירה.

    תעשייה מתקדמת – חיזוק וביסוס מעמדה של ירושלים בתחומי התעשייה המתקדמת בהיקף של 160 מליון ש"ח.

    הפעלת תכניות לקידום שיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים בין התעשייה לאקדמיה; הגדלת מספר חברות הטכנולוגיה הפועלות בעיר; ועידוד יזמות טכנולוגית בירושלים, בדגש על שיתופי פעולה בינלאומיים.

    אקדמיה – חיזוק וביסוס מעמדה של ירושלים כעיר אקדמית מובילה בהיקף כולל של 77 מלש"ח.  במסגרת זו יופעלו תכניות להגדלת מספר הסטודנטים בעיר והגדלה וגיוון של תחומי הלימוד הנלמדים בירושלים, באמצעות שיתופי פעולה של מוסדות קיימים וחדשים.

    איכות החיים בירושלים – לפעול ליצירת איכות חיים גבוהה באמצעות פיתוח פיזי במגזר הציבורי בהיקף של 163 מלש"ח. במסגרת תכנית זו יופעלו תכניות, בין השאר, בתחומים הבאים: פיתוח פארקים, מסלולי אופניים ופרויקטים בתחום התשתית במטרה לעודד את האוכלוסייה הצעירה והיצרנית בעיר ולחזק את תחום התיירות של העיר ירושלים. פיתוח וחיזוק המגזר העסקי בירושלים – בהיקף של 90 מלש"ח לצורך סיוע ועידוד העסקים בבירה.

    בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מקדם בברכה את השרים החדשים, השר אביגדור ליברמן, השרה סופה לנדוור, והשר הירושלמי שלנו, צחי הנגבי – ברוכים תהיו כולכם".

    עוד אמר כי "אנחנו מתכנסים היום לישיבה ממשלתית חגיגית לרגל יום ירושלים. אנחנו באנו לכאן, לנביעה. זה נוהל מוכר לרבים מכם שבניווטים היינו צריכים למצוא את המעיין – הולכים לנקודת הנביעה, וכנראה שזה נוהל שקשה להיפטר ממנו, כי זה בדיוק מה שעשינו. אנחנו באים כאן לירושלים, הנביעה, זה מקור הנביעה של עמנו, של מורשתנו, מקום המים החיים שמקיים אותנו לאורך אלפי השנים"..

    "אנחנו מפתחים את ירושלים, בונים אותה. היום אנחנו בעצם מקדמים תוספת לתוכנית היובל בסך 850 מיליון שקל, זה כמעט מיליארד שקל שאנחנו משקיעים בפיתוחה של ירושלים, בטכנולוגיה, בחברות. ירושלים משנה את פניה. יש כאן התפתחות טכנולוגית מעניינת. מציון תצא תורה – והיא יוצאת מישיבות; מציון תצא תוכנה – והיא יוצאת מהחברות החדשות שאנחנו מטפחים אותן".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה כל מקום עם ריכוז חרדי צריך לקדם לכאורה העיר הגדולה בישראל ובירתה. הייתה אמורה להוות חלוץ בכלכלה? אלא כששני שליש מילדי העיר חרדים זה אומר הכל…ואידך זיל גמור

    2. 1

      גם התכנה יוצאת מהישיבות שהרי "אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי"
      זאת אומרת לא היה עולם, לא הייתה התפתחות עולמית בכל תחום שהוא